Klacht SGR: Terugbetalen aanbetaling reissom door SGR

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 353599
Gebruiker
Marco
Datum
2 reacties

Details

Klacht

SGR is een onbetrouwbare, zeer traag werkende organisatie. Continue excuses waarom de de schadeafhandeling zo lang duurt. Bereikbaarheid waardeloos. Voor mij duurt het al meer dan 4 maanden. Dit noemt zich een garantiefonds. Voor mij heeft een reis boeken onder SGR garantie totaal geen toegevoegde waarde meer. SGR schaam je diep over alle klachten die niet of in ieder geval zeer traag afgehandeld worden.

Gewenste oplossing

Betaal nu eens uit. Ik moest bijdrage SGR ook direct bij het boeken betalen.
Geboden oplossing
Weer wachten en beloftes
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    SGR
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Marco
    Datum
    Opnieuw weer excuses en allerlei uitleg waardoor vertragingen zijn ontstaan. SGR kruipt weer in de slachtofferrol, terwijl de echte slachtoffers al maandenlang op hun geld moeten wachten.

    Overigens is het een illusie te denken dat de bijdrage aan het SGR betaald wordt door de reisorganisaties. Die berekenen dit natuurlijk gewoon door in hun prijzen. Indirect betaald de reiziger dus wel degelijk de SGR bijdrage.

    We wachten maar weer gewoon af

    Met vriendelijke groet
    Marco Rademaker

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SGR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen