Klacht SGR: Totaal niet bereikbaar voor informatie over mijn schadeclaim van TravelBird

DemiB

12 weken geleden een schadeclaim ( Travelbird) ingediend, na vele verzoeken per telefoon en e-mail wil men nog steeds geen antwoord geven op de vraag; is de claim in goede orde ontvangen én wanneer wordt er uitbetaald. SGR verzoekt telkens om geduld te hebben...... na 12 weken is dat echt op!!! Wat een slechte service, klantonvriendelijk, en zooo frusterend.

Een reactie vanuit SGR waarin men aangeeft dat de claim in goede orde is ontvangen en het geld zsm wordt uibetaald

DemiB
    Ook via deze site geen enkele SGR reactie

DemiB
Via de mail dit bericht ontvangen: Onlangs is een klacht van jou gesloten. Wil je ons laten weten hoe SGR jouw klacht heeft afgehandeld door een beoordeling te geven. Zo laat je iedereen beter weten hoe dit bedrijf met klachten omgaat. Echter heb ik niets vernomen, geen mail en uiteraard geen restitutie. Ik zeg zeer slecht!!

Ook een klacht indienen over SGR?