Klacht SGR: Totaal niet bereikbaar voor informatie over mijn schadeclaim van TravelBird

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347598
Gebruiker
DemiB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

12 weken geleden een schadeclaim ( Travelbird) ingediend, na vele verzoeken per telefoon en e-mail wil men nog steeds geen antwoord geven op de vraag; is de claim in goede orde ontvangen én wanneer wordt er uitbetaald. SGR verzoekt telkens om geduld te hebben...... na 12 weken is dat echt op!!! Wat een slechte service, klantonvriendelijk, en zooo frusterend.

De oplossing

Een reactie vanuit SGR waarin men aangeeft dat de claim in goede orde is ontvangen en het geld zsm wordt uibetaald

1 reactie

  1. Auteur
    DemiB
    Datum
    Ook via deze site geen enkele SGR reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DemiB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via de mail dit bericht ontvangen: Onlangs is een klacht van jou gesloten. Wil je ons laten weten hoe SGR jouw klacht heeft afgehandeld door een beoordeling te geven. Zo laat je iedereen beter weten hoe dit bedrijf met klachten omgaat. Echter heb ik niets vernomen, geen mail en uiteraard geen restitutie. Ik zeg zeer slecht!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SGR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen