Klacht Shabu Shabu: Achteraf zeggen dat je in een all you can eat restaurant zit nadat je al gegeten hebt.

Klant met gezicht geen nummer

Beste medewerker van Shabu Shabu,

Ik ben met een vriendin gaan eten bij jullie restaurant in Rotterdam Alexander. Wij hadden haast dus kwamen binnen voor een paar hapjes en een drankje om na 1.5 uur weg weg te gaan op een donderdagavond. Bij binnenkomst viel op dat de medewerksters wat zakelijk en uit de hoogte deden maar we werden wel geholpen en kregen een tafel en een tablet. De medewerkster legde uit dat we konden aanvinken wat we wilden eten. We namen met zijn tweeen 4 kleine gerechtjes en 3 drankjes. Bij het afrekenen kwam ineens een rekening van 70 euro voor onze neus. Wij legden uit dat dit niet klopte. Toen zei de medewerkster ineens dat het all you can eat is en dat we dus standaard dit bedrag moesten betalen. Ik vertelde dat ze dat dan bij binnenkomst duidelijk moet vermelden aan iedereen en dat dit niet gebeurd is. Ik kreeg het idee dat ze bewust dit niet vertellen. Vervolgens werden we door een oudere dame heel onbeschoft behandeld die beweerde dat wij de eerste waren met deze klacht. Het kwam er op neer dat we gewoon moesten betalen. Ik heb uitgelegd dat ik dit soort behandeling niet accepteer en dat ik er op terug kom. Ik vewacht bij zo een "vergissing" een klantvriendelijke behandeling en een soepele oplossing die neerkomt op betalen voor de gerechten die je hebt gebruikt. Ik hoor graag wat uw oplossing is.

Teruggave van het te veel betaalde bedrag. Plus welgemeende excuses. Ik weet exact nog de bestelling en de drankjes dus dat is gewoon terug te halen uit uw computer.

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?