Klacht Shabu Shabu: Eten was verbrand

sad Niet opgelost
Isolde

Ik bestel eigenlijk bijna wekelijks wel bij shabu2go maar dit keer viel het vies tegen. Ik heb de teryaki kip met rijst besteld maar ik denk dat het deze keer niet zo heel goed is gegaan. De kip smaakte verbrand aan en toen ik de saus er een beetje afhaalde zag ik ook dat de kip helemaal verbrand was. Overigens was de portie ook aan de kleine kant maar dat kan ik wel voor lief nemen. Ik heb nog niet eerder bij die filiaal besteld van shabu en heb er ook nooit eerder klachten over gehad maar ik denk dat ik dit filiaal de volgende keer wel vermijd...

Eventueel er op letten dat het niet vaker gebeurd bij het filiaal in Amersfoort. Het zou zonden zijn als meer mensen hier van last hebben want al de andere zijn allemaal prima in orde (meestal bestel ik bij het restaurant in leiden of zoetermeer). Een coupon voor eventueel een nieuwe zou natuurlijk gewaardeerd worden maar is niet van belang als dit niet mogelijk is

Shabu Shabu is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Isolde

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?