Klacht Shabu Shabu: Geschoffeerd en opgelicht

Rdam34

Ik had eerst gebeld alvorens mijn Sushi te bestellen. Of ik gebakken uitjes kon krijgen bovenop m’n sushi chicken. Precies zoals het gegeten wordt in het restaurant. Eerst hele gezeik dat het niet kon. Uiteindelijk zei hij is goed, ik zal het erop strooien. Eindstand besteld naar aanleiding van zijn belofte. Tijdens zijn akkoord gelijk besteld dus er zat niet meer dan 2-3 min tussen het gesprek (akkoord) en mijn bestelling. Daarnaast ook als opmerking opgeschreven. Eindstand, krijg ik mijn sushi zonder!!! Bel ik weer. Zegt hij heel geïrriteerd nee ja sorry ben het vergeten. Pardon? Ik had toch gezegd dat ik het niet lust zonder?! Ja jammer. Ga niemand sturen nu voor alleen uitjes. Daaaag zei hij. Vreselijk brutaal en totaal niet professioneel. Sushi niet opgegeten wat super zonde is! Ik voel me gewoon opgelicht. Ik wil hier graag over benaderd worden, want ben vreselijke geschoffeerd door deze brutale medewerker die z’n baan zeker zat is. Vreselijk dit, gatverdamme gewoon!

Mij benaderen en mijn geld terugstorten graag.

Shabu to Go Coolsingel 125 Rotterdam

Rdam34

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?