Klacht Shabu Shabu: Geschoffeerd en opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 574822
Gebruiker
Rdam34
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had eerst gebeld alvorens mijn Sushi te bestellen. Of ik gebakken uitjes kon krijgen bovenop m’n sushi chicken. Precies zoals het gegeten wordt in het restaurant. Eerst hele gezeik dat het niet kon. Uiteindelijk zei hij is goed, ik zal het erop strooien. Eindstand besteld naar aanleiding van zijn belofte. Tijdens zijn akkoord gelijk besteld dus er zat niet meer dan 2-3 min tussen het gesprek (akkoord) en mijn bestelling. Daarnaast ook als opmerking opgeschreven. Eindstand, krijg ik mijn sushi zonder!!! Bel ik weer. Zegt hij heel geïrriteerd nee ja sorry ben het vergeten. Pardon? Ik had toch gezegd dat ik het niet lust zonder?! Ja jammer. Ga niemand sturen nu voor alleen uitjes. Daaaag zei hij. Vreselijk brutaal en totaal niet professioneel. Sushi niet opgegeten wat super zonde is! Ik voel me gewoon opgelicht. Ik wil hier graag over benaderd worden, want ben vreselijke geschoffeerd door deze brutale medewerker die z’n baan zeker zat is. Vreselijk dit, gatverdamme gewoon!

De oplossing

Mij benaderen en mijn geld terugstorten graag.

1 reactie

  1. Auteur
    Rdam34
    Datum
    Shabu to Go Coolsingel 125 Rotterdam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rdam34
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen