Klacht Shabu Shabu: Haren in het eten en slechte bediening.

Klachtnummer
# 413506
Gebruiker
Jillie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hadden 2 weken van te voren om 19:00 gereserveerd. We kwamen aan en er stond een mega rij met mensen die niet gereserveerd hadden. We melden het bij het personeel maar toch een half uur lang gewacht. We hebben 3 kwartier moeten wachten tot ons eerste gerecht kwam waar allemaal zwarte haren in zaten niet 1 maar 7 haren hadden we gevonden. De iPad crashte waardoor we een half uur lang geen eten en drinken konden bestellen wij hadden hardstikke dorst maar het personeel vertelde ons maar te wachten tot het WiFi probleem geregeld zou worden. Paar dagen erna ontzettend last van diarree gehad en mijn vriendin ook. Kortom een avond waar wij erg op verheugd hadden uitgelopen tot een ramp.

De oplossing

Tegemoetkoming

2 reacties

  1. Auteur
    Shabu Shabu
    Datum
    Beste Jillie,

    Wat erg dat jullie dit meegemaakt hebben. We hebben dit doorgegeven aan de manager van het filiaal en hij heeft u paar keer geprobeerd te bellen maar werd direct verbonden naar de voice mail.
    Zou u naar ons kunnen mailen op welk datum en tijdstip u bent geweest? En onder welk naam u heeft gereserveerd?
    Mail: info@shabushabu.nl

  2. Auteur
    Shabu Shabu
    Datum
    Beste Jillie,

    Wat erg dat jullie dit meegemaakt hebben. We hebben dit doorgegeven aan de manager van het filiaal en hij heeft u paar keer geprobeerd te bellen maar werd direct verbonden naar de voice mail.
    Zou u naar ons kunnen mailen op welk datum en tijdstip u bent geweest? En onder welk naam u heeft gereserveerd?
    Mail: info@shabushabu.nl

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen