Klacht Shabu Shabu: Lui, laks en niet hulpzaam

Joe

Ik had net eten besteld en ze brengen het bij de buren . Dit is geen probleem maar vanwege de coronacrisis vermijd ik liever contact. Shabu shabu belt en vervolgens word het probleem naar mij geschoven. Ik heb duidelijk mijn gegevens achtergelaten, dit is puur laksigheid en lui zijn. Vervolgens komt men met een redenatie als "dat is waarschijnlijk perongeluk gegaan". Ik woon letterlijk 10 stappen van het verkeerde aflever adres. Waarom moet ik dan het oude pakket terug geven? Gaan jullie zo om met jullie clientèle ? Gaan jullie dat voedsel alsnog reserveren aan mensen?

Gadverdamme, ik wil niet weten wat jullie richtlijnen zijn. Walgelijk, ik kan amper verwoorden wat voor gedachtes er nu door mijn hoofd gaan.

Ik zal nooit meer eten bestellen bij shabu shabu waarbij de reglementen in een grijs gebied zitten.

Groet

Ik eis een goed onderbouwend argument waarom het is misgelopen. Ik kan hieruit constateren dat shabu shabu verkeerd zit maar kan men mij uitleggen waar werknemer het lef vandaan haalt om de clientèle als onterecht te behandelen? Ook verwacht ik dat er beter wordt gecommuniceerd tegenover de clientèle. Want als dit al niet gaat, dan lukt dit ook niet intern (in bedrijf)

Shabu Shabu
    Goedendag Joe,

Aller eerst bedankt voor uw bericht.
    Onze excuses dat u een vervelende ervaring heeft gehad met uw bestelling.
    Ik heb uw klacht naar het desbetreffende vestiging gestuurd.

Wij zullen contact opnemen met de manager en uitleg vragen wat zijn bewegingsredenen waren.
    Aan de hand van uw verhaal lijkt het ons dat er een miscommunicatie was geweest vanuit beide kanten.

Zodra wij terugkoppeling hebben van de manager zullen wij direct contact met u opnemen.

met vriendelijke groet,

Shabu Services

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?