Opgelost door Shabu Shabu: Meest onklantvriendelijke Shabu ervaring ooit!

Xant

Met Valentijnsdag hebben mijn vriend en ik een grote bestelling Sushi geplaatst bij Shabu Shabu Leiden van maar liefst €76,84. De sushi is besteld om 16:43 uur waarbij is gekozen om de bestelling om 18:15 uur af te halen. Bij aankomst hadden we enige “normale “ valentijnsdrukte verwacht. Maar na meer als een uur gewacht te hebben, hebben we besloten toch maar even te vragen waar ons eten bleef. Deze vraag werd genegeerd waarna de hostess de keuken in verdween en terug kwam zonder antwoord. Niet echt klantvriendelijk! Bovendien wachtten naast mij in het kleine filiaal nog zo’n 25 a 30 man, wat momenteel met de Corona regeling verboden is al helemaal in zo’n klein filiaal. Tevens loog de hostess tegen andere klanten over de wachttijd die inmiddels opgelopen was naar 1,5 uur en vermeldde dat de wachttijd maar ongeveer 15 minuten betrof. Na meer als 1,5 uur op mijn bestelling te hebben gewacht kreeg ik mijn bestelde eten pas mee om 19:50!! Dit betekend dus dat ze meer als 3 uur de tijd hebben gehad om onze bestelling gereed te maken!!! Als compensatie voor de uitermate slechte en beschofte werkwijze kreeg ik geen enkele sympathie of een excuus maar een bakje met diepgevroren mini tompouce, macaron en een roomsoes.

Mijn vriend en ik komen graag en vaak bij dit bedrijf en hopen op enig begrip en een compensatie voor deze onklantvriendelijke behandeling!

- compensatie in de vorm van een voucher of terugbetaling
- excuses

Shabu Shabu is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Xant
Geld retournering kon niet, echter wel een hele nette service!! Kregen keuze uit een nieuwe box. Super opgelost!!!

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?