Klacht Shabu Shabu: Onbeschofte bediening/bedorven sushi

Angel Clignett

Vaker komen mijn vriendin en ik bij shabu shabu Den Haag een vertrouwde plek voor ons dus. Tot vanavond het begon bij de sushi daar zat bijna alleen maar saus op en het eten stond binnen 1 minuut op tafel... en dat was nog niet eens alles. De sushi proefde bedorven en oud. Dit aangegeven bij de “manager” hier kon zij niks aan doen vertelde ze... beetje raar antwoord voor een “manager”.

Dan komen we bij het dessert aan, geen normaal dessert vanwege Corona dat begrijpen wij heel goed. Dus bestelde twee pina colada’s. Deze bestellen wij hier namelijk vaker. Eenmaal een slok genomen te hebben, vinden wij hem allebei niet lekker en waterig alsof er alleen maar ananassap in zat. Toen hebben wij met de “manager” gesproken, alweer... zij kon hier weer niks aan doen en wilde dit ook niet met ons oplossen. Ook nam de manager heel onbeschoft de telefoon op terwijl we in gesprek waren met haar. Aan het einde toen we hadden afgerekend voor de niet opgedronken cocktails en de bedorven sushi vond de manager het ook nog eens nodig om ons nog even op onze fout te wijzen dat wij niet in discussie met haar konden gaan. Mijn vriendin en ik waren in schok over het feit dat de manager zo met vaste gasten om gaat.

Al met al, hele slechte en onprofessionele “manager” hier mag shabu shabu Den Haag heel wat aan verbeteren. Wij komen in ieder geval nooooit meer eten!

Een verklaring, een excuus van het personeel en zeker mijn geld terug.

Shabu Shabu is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?