Klacht Shabu Shabu: Rups in eten

Klachtnummer
# 455817
Gebruiker
Gebruiker1532525796
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Gisteravond heb ik voor het eerst na tijde bij Shabu Alexandruim gegeten. Bij onze laatste ronde hadden wij edamame (sojabonen) besteld. In eerste instantie zagen we niks, maar na een tijdje zag een vriendin een rups. Wij schrokken hier natuurlijk van en hebben dit toen gemeld aan een collega. Zij lachte hier in eerste instantie om. Toen we gingen afrekenen, hebben we dit gemeld. Wij kregen 10 procent korting. Ik vind dit normaal en vandaag besef ik dat het niet eens ben met 10 procent. Ik had het gevoel dat er erg lacherig om werd gedaan en dat het hartstikke normaal is.

Hierdoor ben ik erg geschrokken en wil ik niet meer bij Shabu eten. Ik heb daarna ook erg last gehad van buikpijn.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Claudia Monteiro

De oplossing

Ik wil graag excuses en geld terug, want dit vind ik niet normaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Shabu Shabu is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen