Klacht Shabu Shabu: Schade wordt totaal genegeerd

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 407440
Gebruiker
Consument
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn hele jasje en sjaal onder de sojasaus en rijstrestanten plus mijn blouse aan de achterzijde. Pas in de parkeergarage zagen mijn tafelgenoten de omvang van de schade. Blijkbaar bij het afruimen over mijn jas en sjaal gekieperd. Wie werkt maakt fouten, luidt het spreekwoord. Even melden is niet meer dan normaal. Ik heb per e-mail hierover een melding gemaakt (niet alleen het bestellen gaat blijkbaar per tablet?!). Niets gehoord.

De oplossing

Ik vind het niet meer dan normaal dat Shabu Shabu Hoofddorp de klacht in behandeling neemt en personeel instrueert wat je kunt doen bij dit soort situaties.

1 reactie

  1. Auteur
    Consument
    Datum
    Inmiddels heeft u zeven (!) keer gereageerd met de boodschap de klacht in behandeling te nemen. Ik ben benieuwd wanneer u overgaat tot aktie.
    Groet,
    Desiree Hulsebosch

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
Shabu Shabu Hoofddorp heeft niets laten horen en geen enkele manier benut om mijn klacht naar behoren op te lossen. Slecht!
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Shabu Shabu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen