Klacht Shein: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 546889
Gebruiker
Linda Pluijm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht die ik veel terug lees op internet. Mijn bestelling zou ontvangen moeten zijn, maar heb niets gehad. De tracking zegt dat het pakket terug is gestuurd naar shein, en ik kan hem contact krijgen met iemand van shein.

Graag wil ik mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil graag mijn bestelling of geld teug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen