Klacht Shein: ik heb geen pakketje, en de klanten service reageerd niet.

Klachtnummer
# 308694
Gebruiker
joelle74123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb bij shein iets besteld en ik heb heel lang zitten wachten op mijn pakketje die niet is aangekomen. ik heb er al voor betaald, ik heb de klantenservice bij shein geprobeerd maar shein regeerde daar niet op. dit vind ik niet klant vriendelijk. dus ik zou graag weten wat er aan de hand is. mijn klacht is dat ze niet hebben geregeerd op mijn e-mails, ze houden zich niet aan hun beloftes.

De oplossing

ik zou nu graag willen weten waar mijn pakketje is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen