Klacht Shein: Kleding retour gestuurd maar krijg mijn geld niet terug

Klachtnummer
# 442768
Gebruiker
Koetje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 kledingstukken retour gestuurd, en netjes een mail ontvangen dat het geld wordt terug gestort op mijn rekening. Een dag later krijg ik een mail dat het gelukt is en mijn geld is terug gestort. Alleen zie ik een paar dagen erna nog steeds geen geld van shein op mijn bankrekening. En ik kan ze niet bellen, niet mailen. Want dat is nergens terug te vinden. Graag zou ik mijn geld terug krijgen.

De oplossing

Dat ik mijn geld terug krijg waar ik recht op heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen