Klacht Shein: Nooit mijn betaalde bestelling ontvangen van SHEIN

Klachtnummer
# 317746
Gebruiker
Jamie van den Heuvel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17 juli behoorlijk wat kleding besteld op Shein. Vervolgens nooit een bevestigingsmail gehad van de bestelling en de bestelling is ook niet terug te vinden in mijn account onder 'bestellingen'. Ik heb de gehele bestelling van ruim 100 euro meteen betaald via IDEAL. De contactgegevens van SHEIN zijn nergens terug te vinden, ze verwijzen wel naar het versturen van een 'ticket' voor eventuele vragen of online hulp. Na meerdere malen een 'ticket' te hebben verstuurd heb ik ondertussen nog steeds niks vernomen.

De oplossing

Reactie vanuit SHEIN met betrekking tot mijn bestelling en verwachte leverdatum of eventuele terugbetaling van het gehele bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties