Klacht Shell: pinautomaat werkt niet goed bij station. Bij bank gaan pinnen, moest EUR 10 administratiekosten extra betalen

Door Shell bedonderd

Tank wekelijks bij Shel aan Westlandse weg. Na tanken kon ik niet per pin betalen. Bij mijn bank en Albert Heijn kon ik wel gewoon pinnen. Heel veel formulieren moeten invullen. En kon vervolgend EUR 10,- extra betalen aan administratie kosten. Zo ga je niet met je vaste klanten om. Klacht ingediend. Krijg eerst te horen, dat ze wachten op reaktie eigenaar pomp. Die verwijst naar de procedure en Shell geeft hem daarin gelijk. Procedures zijn 1, maar vaste klanten, die wekelijks komen en bij problemen een borg willen achterlaten nog eens 10 eur extra laten betalen, is niet netjes. Mij zijn ze kwijt als klant. Ik tankte daar gemiddeld ruim vijftig liter per week. Oplichters zijn het.

Terugstorting van de EUR 10,- administratiekosten en excuus brief van de eigenaar van de pomp.

Wij vinden dat Shell hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shell?