Klacht Shirtcity.nl: T-shirts veel te groot, klantenservice zeker niet klantvriendelijk!

Vanessa G.

Op 4 sept 2 t-shirts besteld, L en XL, met Breaking Bad bedrukking. Beide t-shirts zijn ontzetten breed, maatje tent. Komen niet overeen met doorsnee maten. Dit meteen gemeld per e-mail. Men was niet bereid mij op welke manier dan ook tegemoet te komen. Mijn 'dossier' werd simpelweg gesloten en er werd niet meer op mijn mails gereageerd. Het enige moment waarop je feedback kan achterlaten op hun site is meteen na het doen van de bestelling. Maar dan weet je nog niet of je tevreden bent.
De site is .nl en alle tekst op de site ook. Als je hen via het NL's talige contactformulier een bericht stuurt, wordt je gevraagd dit in het Engels of Duits te doen. Bedrijf blijkt in Duitsland te zitten. Overlegd met Consumentenbond die verder niets kan doen omdat het een Duits bedrijf is.
Nu op deze manier proberen anderen te waarschuwen niets bij hen te bestellen tenzij je graag tenten draagt.

Ik heb een voorstel gedaan om ze opnieuw af te drukken maar op een ander merk t-shirt. Werd niet op in gegaan. Deze oplossing is wat mij betreft nog steeds een optie. Andere optie is geld terug. Wil best de shirts retour sturen maar ben niet bereid nogmaals verzendkosten te betalen. Ik zit met 2 ondraagbare t-shirts die als kado bedoeld waren.

Wij vinden dat Shirtcity.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nooit opgelost

Vanessa G.

Ook een klacht indienen over Shirtcity.nl?