Klacht Shoebaloo.nl: 600 euro betalen, maar niet eens tikkeltje kwaliteit mogen verwachten

Kub

Mijn neefje heeft onlangs een paar Valentino schoenen gekocht met een prijskaartje van 600 euro. Na nog geen 2 dagen(!) te hebben gedragen scheurt de zijkant van de schoen. Mijn neefje is op de 3de dag terug naar de winkel gegaan en hij kreeg te horen dat het een bekend probleem is van dit model en dat ze er niets aan kunnen doen?! Ik heb gebeld en gemaild met de afdeling aftersales van Shoebaloo: zij stellen dat het komt omdat er 'flink' getrokken geweest moet zijn aan de schoen, terwijl dit absoluut niet het geval is. Als ik vervolgens antwoord met uw eigen medewerker in de winkel gaf toe dat het een bekend probleem/kwaal is van dit model schrijven zij idd op de hoogte te zijn van het 'kwetsbaar' materiaal dat Valentino gebruikt. Alsof ik daar als consument (vooral achteraf) wat aan heb? Shoebaloo wil de schoen op hun kosten 'repareren', maar daar ga ik niet mee akkoord omdat de scheur niet in een naad of iets zit. Dit betekent (en ook Shoebaloo beaamt dit) dat de scheur ook na reparatie zichtbaar blijft. Shoebaloo informeert me doodleuk mij niet meer verder te kunnen helpen. Als consument zou ik van een schoen met een dergelijk prijskaartje wel meer kwaliteit mogen verwachten en van dergelijk winkelketen als Shoebaloo wel een beetje professionaliteit, maar helaas NIET DUS.

Omruiling of een nietige koopovereenkomst

Wij vinden dat Shoebaloo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo.nl?