Klacht Shoebaloo.nl: Balmain schoenen na 10 maanden kapot.

Marr11111

Ongeveer 10 maanden geleden heb ik Balmain schoenen gekocht voor 395 euro in de sale. Verkoopprijs was 625 euro. De rechterschoen is aan de zijkant losgeraakt. De schoenen heb ik in die 10 maanden weinig aangehad vanwege het weer en omdat ik ze mooi wilde houden. Zoals de verkoopster van Shoebaloo echter zei, kan ik dit niet helaas niet bewijzen. Voorgenoemde is wel te zien aan de schoenen zelf, ze zien er niet zodanig afgetrapt uit dat de schoen door mijn toedoen losgeraakt moet zijn. Hiernaast is de linkerschoen wel gewoon goed. Hoe dan ook, voor dat merk en dat bedrag mag ik wel verwachten dat ze langer dan 10 maanden meegaan. Ik ben me ervan bewust dat het schoenen zijn, maar ik verwacht wel een bepaalde kwaliteit.

Ik heb de schoenen dus gebracht naar de winkel, maar mij is verteld dat ik maar 2 maanden garantie heb op de schoenen. Tevens gaf ze aan dat juist dure schoenen ‘fragiel’ zijn. Ze zouden het eventueel voor me naar een ‘goede’ schoenmaker kunnen brengen, maar dan op eigen kosten. Ik ben totaal niet geholpen dus.

Reparatie op de kosten van Shoebaloo

Wij vinden dat Shoebaloo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo.nl?