Klacht Shoebaloo.nl: dure schoenen gekocht na een maand in de sale krijg prijsverschil niet terug

Gulliie91

Gistere ben ik langs geweest bij Shoebaloo PC Hooftstraat waar ik een maand geleden mijn schoenen heb gekocht, Valentino sneakers van 450 euro. Ze zijn sinds een week 350 euro dus 100 euro goedkoper! Ik had aan medewerkers gevraagd voordat ik die schoenen had gekocht of ze aan het einde van de jaar in de aanbieding zullen komen. Ze zeiden "nee, absoluut niet want zijn pas nieuw in de collectie". Ik heb vorig jaar hetzelfde probleem gehad maar dan jij de winkel Paul Warmer ik had Givenchy sneakers van 690 euro gekocht en na twee maanden waren ook die afgeprijs voor 50% Ik ging langs de winkel want weer zei de medewerker toen voor aanschaf van de sneakers Givenchy gaat nooit in sale. Ik kreeg ondanks dat twee maanden geleden is gekocht de prijverschil terug hun waren probleemoploseend bezig maar Shoebaloo integendeel niet! Ik ben klant en zo hoor je een klant niet op te lichten!

Ik wil graag de prijsverschil van mijn schoenen terug en dat is 100 euro van Shoebaloo
Anita en Megan zijn allebei van de hoofdkantoor en ze hebben gezegd tegen mij dat ik niet prijsverschil krijg ! Heel onprofessioneel is 1 maand geleden dat ik ze heb gekocht en nu al voor 100 euro minder te koop mijn sneakers!!!

Wij vinden dat Shoebaloo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo.nl?