Klacht Shoebaloo: Ik ben erg slecht geholpen en slecht geïnformeerd.

# 451948
Gemma

Het gaat om het hoofdkantoor van shoebaloo. Vorige week heb ik schoenen gekocht bij Shoebaloo. Deze zaten niet goed en vervolgens heb ik ze geruild voor een ander (goedkoper) paar. Hierdoor kreeg ik een verschil van €116,00 euro wat ik van de winkel terug kreeg in een tegoed bon. Ze weigerde mijn geld terug te geven. Vervolgens zeiden ze tegen mij dat als ik mijn geld terug gestort wil hebben i.p.v. een tegoed bon dat ik dan kan bellen naar het hoofdkantoor en zij het aan mij terug geven. 2 keer gebeld met het hoofdkantoor en ook de mevrouw aan de telefoon weigerde er iets mee te doen. Ze zei dat ik dan maar goed de kleine lettertjes achter op de bon moest lezen. Die ik kreeg na aankoop. Of het bordje op de toonbank. Waarop ik zei: waarom zeiden ze het dan niet gewoon zelf tegen mij? Want de verkoper wist dat ik twijfelde over de maat. Vervolgens werd ik door dezelfde mevrouw verwezen naar een email adres. Nu heb ik gemaild en ze zeiden geen gehoor te kunnen geven aan mijn vraag. Ik wil toch erg graag mijn geld terug. Ik heb 3 dagen geleden na hun mail gelijk terug gemaild en nu niks meer gehoord. Naar mijn idee word ik genegeerd. Ik snap niet waarom ze niet mijn 116 euro willen terug geven nadat ik een aankoop van €280,- heb gedaan dus heb ik schoenen van €280 terwijl ik €396 heb uitgegeven. Ik hoop dat u het nog volgt.

Omdat ik en mijn familie trouwe klanten zijn van Shoebaloo had ik op z’n minst verwacht dat ik beter geholpen zou worden. Naar mijn idee word ik genegeerd. Ik wil mijn geld terug gestort hebben.

Wij vinden dat Shoebaloo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo?