Klacht Shoebaloo.nl: Na drie keer reparatie geen geld terug van schoenen waarvan je kwaliteit verwacht.

Deniz656

Ik heb al ongeveer anderhalve maand geleden een paar schoenen voor 165 euro gekocht, deze schoenen heb ik een week gedragen. Na die ene week is er van binnen een lipje los gaan laten ik ben terug naar de winkel gegaan en heb gevraagd of ik een tegoedbon of mijn geld terug kon krijgen. De winkel kon de schoenen alleen laten maken dus heb ik dit met tegenzin laten doen. weer een week verder hetzelfde probleem maar niet in een schoen maar beide schoenen, toen ben ik weer terug gegaan en heb ik gevraagd of ik nu mijn geld of een tegoedbon kon terug krijgen, weer kreeg ik reparatie aangeboden die ik maar heb geaccepteerd. inmiddels weer een of twee weken verder de schoenen laten weer los van binnen en ik heb er genoeg van, voordat ik weer naar de winkel ging heb ik om juridisch advies gevraag bij de consumentenbond hieruit bleek dat ik het recht heb om mijn geld terug te krijgen. In de wet staat beschreven dat het product ondeugdelijk is na een aantal keren reparatie en de klant recht heeft op ontbinding van de overeenkomst. Hiermee ben ik naar de winkel in Maastricht gegaan en hun hebben mij doorverwezen naar shoebaloo after sale die ik met de mail kon bereiken, hun heb ik het verhaal uitgelegd en ze hebben mijn voorstel afgewezen terwijl ik wel het recht heb om mijn geld terug te krijgen. Dit had ik dan ook niet verwacht van een winkel als Shoebaloo waar je ook van verwacht dat er kwaliteit verkocht wordt en geen schoenen die 3 keer in een maand kapot gaan.

Mijn geld terug of een tegoedbon.

Wij vinden dat Shoebaloo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo.nl?