Klacht Shoebaloo: Oplichterij

Hajar

Beste klantenservice,

Ik heb op 24 december jl. een bestelling geplaatst met ordernummer: 101029. Deze bestelling heb ik reeds ontvangen. Helaas waren de schoenen te groot, waarna ik besloten heb deze om te ruilen in een maatje kleiner (39+). Zoals jullie aangeven op de website heb ik netjes een e-mail gestuurd waarin ik aangeef het artikel te willen omruilen voor de juiste maat. Als antwoord op deze e-mail ontving ik een reactie waarin wordt aangegeven dat de door mij verzochte maat niet op voorraad zou zijn.

Op de website is deze maat, en alle andere maten echter nog wel op voorraad. Zekerheidshalve heb ik een chat gestart via jullie website op 2 januari jl. De medewerker bleef aangeven dat er een fout zit in het systeem, maar dat de schoenen echt zijn uitverkocht. Deze zouden zelfs in alle winkels zijn uitverkocht. Een kopie van deze chat is als bijlage aan deze e-mail bijgevoegd.

Omdat ik het vermoeden had dat iets niet helemaal klopte heb ik op 2 januari jl. nogmaals een chat gestart met een andere medewerker. Die gaf tevens aan dat het artikel niet op voorraad was en bleef erop hameren dat ik het artikel niet meer kon krijgen voor de prijs die ik reeds heb betaald. Ik gaf aan dat dit jammer is. Hierop antwoordde zij als volgt:

''Nieuwe collectie is nieuwe collectie, dus als de schoenen op dit moment niet meer voorradig zijn in u maat is het helaas jammer inderdaad''

Wat heeft nieuwe collectie te maken met het niet op voorraad zijn van een artikel? Dit bevestigde mijn vermoeden.

Ik heb namelijk opnieuw een bestelling geplaatst. Hetzelfde artikel in dezelfde kleur, maar dit keer in de gewenste maat 39+. Ordernummer: 102740 DIT ARTIKEL HEB IK ONTVANGEN!!! Wel vreemd als iets landelijk is uitverkocht....... toch??

Hoe kan het zijn, dat ik een artikel dat landelijk is uitverkocht alsnog kan bestelling een paar minuten na een chatgesprek waarin wordt aangegeven dat het artikel helemaal is uitverkocht?

Jullie proberen OPZETTELIJK de klant meer te laten betalen, omdat dit artikel nooit afgeprijsd had moeten zijn. Dus iedereen die wilt omruilen, wordt aangegeven dat het artikel niet meer op voorraad is. Dit is opzettelijke oplichterij!!!!!

Ik zit binnen de 14 dagen en heb het recht mijn bestelde artikel te ruilen voor hetzelfde artikel in dezelfde kleur in een andere maat als dit op voorraad is. Dit geven jullie zelf aan op de website. De website zegt: WEL OP VOORRAAD, dit klopt ook aangezien ik het gewoon heb ontvangen. De fou

Ik wil de schoenen die ik heb besteld met ordernummer 102740 houden voor dezelfde prijs als die is betaald voor order: 101029 shoebaloo heeft na mijn email het artikelnummer gewijzigd op de website het gaat om exact dezelfde shoen dezelfde kleur in een andere maat. Als er sprake is van omruiling wrm
Moet k dan opeens 150€ meer gaan betalen?!

Wij vinden dat Shoebaloo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hajar
    Gaat om SHOEBALOO

Telefonisch gesproken met Dick zou zogenaamd de manager zijn, waar ik niks van geloof. Hij gaf aan dat een reactie zou volgen. Ze hebben zonder overleg het geld teruggestort en niet gereageerd op mijn e-mail van ruim twee weken geleden. Extreem slechte service plus asociale mensen als telefoniste die niets weten van klant is koning...

Ook een klacht indienen over Shoebaloo?