Klacht Shoebaloo.nl: Schoenen ruilen

Klachtnummer
# 337730
Gebruiker
Mutherfucker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 1 november 2018 een paar schoenen cadeau gekregen van mijn vriendin.Ik heb de schoen toen gepast en terug gezet in de doos waar ik hem uithaalde.Vandaag op 11 December 2018 heb ik andere sokken aan dan 1 november.
Nu blijkt dat ik een vinger tussen me hiel en schoenen van de binnenkant kan plaatsen.
Ik heb zojuist contact opgenomen met het filiaal in Rotterdam.Hun hebben geen respect voor hun klanten.daarna heb ik de klantenservice gebeld die reageerde tot mijn verbazing hetzelfde.We praten hier over een schoen van €600 dus omdat ik er nu pas achter kom dat het te klein is zeggen ze gewoon je kan niet ruilen? Dat geloof ik niet ik heb de schoen amper gedragen heb de bon nog en alles.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ik gewoon mijn juiste maat kan krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shoebaloo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shoebaloo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen