Klacht Shoebaloo.nl: Slechte service !

KleineHamster#200

Paar maanden geleden heb ik valentino schoenen gekocht. Na aantal weken maakte mijn linkerschoen rare geluiden. Ik ga terug naar de zaak. De werknemer luistert en maakt opname van mijn schoenen. Vervolgens geeft hij aan dat het geluid wat hij op dat moment waarneemt op een scheetje lijkt. Dit was ook mijn klacht. Ik kon niet meer lopen met die schoenen. De schoenen zijn ingenomen. Na 3 weken heb ik zelf gebeld om te vragen wat mijn status was. Ik kreeg te horen dat het gerepareerd was. Dus ik mocht ze gaan ophalen. Ik de zaak weer geprobeerd. Na 1 min lopen weer dat geluid. Ook zag ik een beschadiging. De strip aan de achterkant zat los. Aangeven en vervolgens hebben ze het weer ingenomen. Deze keer gaan ze opsturen naar Valentino fabriek. Dit kan 5 weken duren. Is dit normaal? De schoen deugd niet. Waarom gaan ze niet ruilen?

Ruilen of geld terug.

Wij vinden dat Shoebaloo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo.nl?