Klacht Shoebaloo: Verlies van studs op Prada sneakers

Cornelia

Ik heb in augustus Prada sneakers met studs aangeschaft bij Shoebaloe.Waarvan ik er na 2x dragen verschillende van verloor. Terug naar de winkel en terug naar Milaan. Ze zijn inmiddels via de winkel 4x gerepareerd door een schoenmaker die een speciale stempel heeft om dit te doen.Sinds augustus ben ik alleen maar bezig geweest met halen,brengen en wachten.Toen er na de laatste x weer studs afvielen wilde ik een tegoed of mijn geld terug.Dat kon niet en ik moest mailen met het hfd kantoor.Gedaan en na een mailwisseling van 1 mnd kreeg ik te horen dat er geen garantie op de studs gegeven wordt, maar ze wilden mij tegemoet komen met weer maken en leveren van paar nieuwe studs.Bij elkaar zitten er 50 op.Hoelang ga ik hier mee door? Zonder deze studs zijn de sneakers niet om aan te zien en zitten er gaatjes in. En de oplossing die zij bieden lost niets op. Het is gewoon een zeer zwakke plek op deze schoenen. Voorlopig staan ze in kast en heb ik er niets aan. Wat kan ik hieraan doen?

Vandaag kreeg ik een reactie binnen van Shoebaloe: Dat de rondom bevestigde studs bepalend zijn voor het uiterlijk van de schoen veegt men naar policy voorwaarden wat dat ook mogen zijn.

REACTIE Shoebaloe...
We vinden het erg vervelend dat u zich niet kan vinden in de door ons voorgestelde oplossing.

Wij hebben onze policy betreft accessoires reeds aan u uitgelegd, wij zullen hiervan niet afwijken. Een accessoire heeft geen invloed op de functionaliteit van een schoen en valt mede daarom niet onder de garantie.

Zoals reeds aangegeven willen wij de accessoires opnieuw voor u bestellen en bevestigen of het gehele paar naar de fabrikant sturen ter reparatie, dat is de service die wij geven. Enig andere oplossing is niet in verhouding met de “klacht” die u heeft. Ons reeds gedane voorstel tot herstelling blijft geldig
After Sales team

Deze reparaties zijn al gedaan veelvuldig en hebben geen zin...k wil dus graag een oplossing...Een tegoed bon of mijn geld terug.

Wij vinden dat Shoebaloo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo?