Klacht Shoebaloo.nl: Willen schoenen niet retour nemen . Terwijl ze onbereikbaar zijn

Mutsekluta

NOOIT MEER

heb hier schoenen besteld
De schoenen paste mij niet dus ik wilde de schoenen terug sturen . ik had shoebaloo een berichtje gestuurd dat ik ze wilde retourneren en wilde vragen hoe dit precies moest .
Maar na meerdere berichten verstuurd te hebben heb ik het via een ander telefoonnummer geprobeerd En instructies over hoe ik ze moest retourneren .
Toen zijn ze imeteen de volgende dag de schoenen terug gestuurd

De schoenen waren netjes aangekomen . Maar toen ik kreeg een mail dat ze buiten de retour termijn zijn terug gestuurd tot mijn verbazing . Aangezien ze een excuses hadden gemaakt dat ik hun berichten niet binnen heb gehad
Dus ik heb toen het verhaal uitgelegd , dat ik de schoenen wilde retourneren en ze vaker een bericht had gestuurd maar geen gehoor kreeg . Hun hebben mij toen naar een bewijs gevraagd van het gesprek . Deze heb ze ook gehad via de mail.

Vervolgens willen ze telefonisch contact maar ik zit nu in het buitenland vanwege overlijden van een familielid .
Dus ik geef meerdere malen aan dat ik niet kan bellen omdat ik in het buitenland zit , mijn provider heeft namelijk bellen in het buitenland geblokkeerd . Maar toch wilde ik dat dit opgelost werd aangezien het om 350 euro gaat dus ik zei dat ik de vragen even via de mail moet beantwoorden aangezien het even niet anders kan en er geen andere oplossing was , aangezien ik geen concrete datum had van terugkomst . Dit heb ik ze ook vermeld
Shoebaloo gaf daar echter geen gehoor aan .
Na tien keer gemaild te hebben Dat ik in in het buitenland zit .
bleven ze me alsnog zovaak bellen ,tot het punt dat Ik zelfs hun nummer geblokkeerd heb . Had ook een bewijs gestuurd dat ik in het buitenland zit en niet kon bellen. Pas toen hielden ze op met bellen na zoon 20 x gebeld te hebben .
Ze Bleven mailen dat ze me perse willen bellen Om het op te helderen. Ik voel me ongehoord mijn vertrouwen in dit bedrijf is compleet verloren

Daarnaast geven ze eerst zelf aan dat de schoenen vast gehouden word tot ik wel telefonisch bereikbaar ben .
Maar ineens krijg ik een mail dat de schoenen retour gaan omdat ik niet gereageerd heb op hun verzoeken . Terwijl ik in tientallen mails stuur Dat ik telefonisch niet bereikbaar ben omdat ik Zit

Nu krijg ik geen geld terug en zit ik met de kosten
Hieronder wat fotos in de bijlage

Ik wil mijn geld terug

Wij vinden dat Shoebaloo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shoebaloo.nl?