Opgelost door Shoebas.nl: Geen reactie op retourzending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175641
Gebruiker
Casio
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 15 juni heb ik een DEUS-pet besteld voor mijn dochter.
Bij ontvangst bleek deze niet aan de verwachting te voldoen, zodat wij deze op 18 juni retour hebben gezonden met een volledig ingevuld retourformulier dat netjes bijgesloten was.
Helaas is het bedrag niet teruggestort en wordt er niet gereageerd op mails en contactformulieren van de site.
Het telefoonnummer dat op de site vermeld is, lijkt niet te werken.
Graag zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug storten.

De oplossing

Graag zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug storten.
Een reactie op mails of het contactformulier zou wel netjes zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shoebas.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Casio
    Datum
    Uiteindelijk na 3 weken toch het bedrag terug ontvangen.
    Schijnbaar helpt het melden bij klachtenkompas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Casio
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Shoebas.nl?