Klacht Shoebas.nl: Geen respons op mail, telefoon wordt niet opgenomen, nog steeds geen terugstorting

Klachtnummer
# 251984
Gebruiker
H. Storcken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op onderstaande data heeft 2 x een betaling plaatsgevonden
voor 1 paar Puma FENTY Puma Creeper by Rihanna.

Het 1ste paar was te klein en werd meteen
geretourneerd met de optie tot terugstorten van de betaling. Meteen een nieuw paar besteld dat ook geleverd is. De betalingen zijn gedaan op 22 en 30 november 2016.

Tot nu toe heb ik echter nog geen geld teruggestort gezien
op de rekening waarmee ook de betalingen zijn gedaan.

Me dunkt dat in een tijdsbestek van 1 maand dit toch allang
geregeld had kunnen zijn.
Er is geen reactie op mails die verstuurd worden, de telefoon wordt niet opgenomen, kortom de klacht wordt volledig genegeerd.

De oplossing

Tot op heden (9 januari 2017) heeft er geen verrekening plaatsgevonden, aub het betaalde bedrag zsm te storten op de rekening waarmee de betaling heeft plaatsgevonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Shoebas.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Shoebas.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen