Klacht Shoebas.nl: Puma Fenty Creeper geld terug

JoeyTang

Ik heb twee keer Puma Fenty Creeper by Rihanna besteld. Een van maat 37 en een van maat 38. Maat 38 bleek vertraagd te zijn met 2 weken, maat 37 kreeg ik wel snel binnen.

Klacht nr 1:
Maat 37 bleek echter toch te klein te zijn waardoor ik het weer hebt geretourneerd. Dit is inmiddels een maand geleden en ik heb nog steeds geen geld ontvangen, terwijl de Track en Trace code van PostNL wel laat zien dat de bestelling ontvangen is.

Klacht nr 2:
Maat 38 werd 4 weken later geleverd dan beloofd! En echter ook nog het verkeerde product! Ik had zwart met beige zool besteld, maar kreeg een volledige zwarte schoen. Ik ben twee keer naar de winkel geweest met dit probleem en werd niet geholpen. Nu heb ik deze geretourneerd, en wil snel mijn geld terug.
Als ik zie hoelang maat 37 nu al duurt en hoelang ik op maat 38 heb moeten wachten, eis ik dat jullie contact met mij opnemen. Jullie reageren niet op de mail en ook niet op de tel.

Geld terug voor beide producten

Wij vinden dat Shoebas.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JoeyTang

Ook een klacht indienen over Shoebas.nl?