Klacht shoeby: Niet geleverde pakketje Shoeby

Klachtnummer
# 427118
Gebruiker
Shoeby klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakketje niet ontvangen. Shoeby geeft aan dat de fout bij PostNL ligt en PostNL geeft aan dat ik hiervoor bij Shoeby moet zijn. Shoeby geeft aan dat ik alle buren moet nagaan of het pakketje daar niet ontvangen is, dit gedaan en bij Shoeby doorgeven. Ze gaan nu navraag doen bij PostNL en die gaan een onderzoek instellen. En mijn betaling, die blijft staan. Ik ben zeer ontevreden over handelen van zowel Shoeby als PostNL

De oplossing

Pakket alsnog toesturen of betaling van mijn naam halen, heb uiteindelijk ook niks ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat shoeby hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over shoeby?