Klacht shoeby: Niet geleverde pakketje Shoeby

Klachtnummer
# 427118
Gebruiker
Shoeby klacht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Pakketje niet ontvangen. Shoeby geeft aan dat de fout bij PostNL ligt en PostNL geeft aan dat ik hiervoor bij Shoeby moet zijn. Shoeby geeft aan dat ik alle buren moet nagaan of het pakketje daar niet ontvangen is, dit gedaan en bij Shoeby doorgeven. Ze gaan nu navraag doen bij PostNL en die gaan een onderzoek instellen. En mijn betaling, die blijft staan. Ik ben zeer ontevreden over handelen van zowel Shoeby als PostNL

Gewenste oplossing

Pakket alsnog toesturen of betaling van mijn naam halen, heb uiteindelijk ook niks ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat shoeby hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over shoeby?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen