Klacht shoeby: waardecheque 7,50 geen 7,50 waard, beloofde reactie blijft uit!

Klachtnummer
# 76880
Gebruiker
Robert
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb van shoeby als vaste klant een waardecheque ontvangen van 7,50.
Er waren geen minimale besteding.
Mijn besteling op 6 september:
1 t-shirt van 6,24
1 t-shirt van 14,95
Korting 7,50 dus totaal een bedrag te betalen van 13,69.
9 september mail ontvangen dat de kleding verstuurd was.
Op 12 september kreeg ik een mail dat het t-shirt van 14,95 niet meer op voorraad was.
Wat ik erg vreemd vond omdat op de internet stond dat mijn maat voorradig was.
Het geld zou terug gestort worden.
Maar ik zou maar 9,66 terug krijgen, shoeby heeft namelijk de korting verdeeld over de complete order.
Erg vreemd want het was een waardecheque zonder voorwaarden van 7,50.
Maandag 15 september gebeld met shoeby en ik zou uiterlijk woensdag 17 september antwoord ontvangen per mail.
Maar deze heb ik niet ontvangen en het blijft nu erg stil van de kant van shoeby.
Ik vond de winkel shoeby altijd er leuke kleding hebben, maar zolang ik geen antwoord/oplossing krijg koop ik ergens anders.

Gewenste oplossing

Antwoord van shoeby welke mij beloofd is.
Totale refund van 14,95 voor het niet geleverde t-shirt.
Heb nu maar 9,66 terug gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat shoeby hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over shoeby?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen