Klacht shoeby: Winterjas ... Vier x gemaakt op de naden

Klachtnummer
# 166605
Gebruiker
Sjors
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In nu 1 werktijd mijn jas van drie maanden oud ,, 4 a 5 x terug gebracht naar Shoeby Oosterhout .. Is ie nog niet goedgemaakt ... Ja mevrouw we hebben alles na gekeken en nu is ie helemaal goed.. NOU echt niet.

De oplossing

Winterjas nieuw en een schade vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat shoeby hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over shoeby?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen