Klacht Shop.nvidea.com: Digital River: Niet goed, Geld weg??

A. Boonstra

Op 27-12-2016 heb ik een bestelde Lenovo Yoga notebook ontvangen van het bedrijf Digital River, dat voor Nederland de functie van Lenovo webshop vervult. Het geleverde apparaat bleek een Chinese versie te zijn. Na enige telefoontjes met de leverancier bleek dit niet aanpasbaar en ook omruilen voor een Europese versie was niet mogelijk. Het apparaat zou binnen een week weer worden opgehaald door DHL en ik zou enkele dagen daarna mij geld (899 Euro!!) terug krijgen. De week wachten op DHL bleken er 3 te zijn. Op 17-01-2017 werd de notebook opgehaald. Daarna wachten op het geld. Om een lang verhaal kort te maken: Ik wacht nog steeds op mijn geld. Een aantal e-mails verzonden en terug ontvangen met de verzekering dat het binnen een paar dagen geregeld zou zijn. Nu 6 weken na de foute levering van dit bedrijf nog steeds geen geld terug!!!!

Zo snel mogelijk creditering van 899 Euro.

Wij vinden dat Shop.nvidea.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shop.nvidea.com?