Opgelost door Shop.nvidea.com: Na een verkeerde levering nog steeds mijn geld niet terug

Marga

Ik had op 13 mei 2016 een Shield tablet gekocht via Digital River, op 19 mei eindelijk mijn pakket maar helaas het verkeerde product. Gelijk contact opgenomen met Digital River en de terugzending in werking gezet. Na weken wachten en bellen eindelijk op 13 juni 2016 UPS aan de deur voor terugzending.
Maar ik kreeg geen geld terug dus weer bellen en bellen....Vorige week kreeg ik te horen dat via omwegen het pakket was terecht en ik kreeg een email ter bevestiging.
Nu op 5 juli nadat ik weer gebeld had kreeg ik te horen dat het pakket verdwenen was en ik nog steeds geen geld terug krijg. Het duurt nu zo lang en ik wil het bedrag € 199.00 terug hebben

Ik wil zsm mijn geld terug met een excuus!

Wij vinden dat Shop.nvidea.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marga
    Waar ik 2 maanden mee bezig ben geweest om mijn geld terug te krijgen lukte het via Klachtenkompas.nl binnen 24 uur!!!

Ook een klacht indienen over Shop.nvidea.com?