Opgelost door Shop4nl.com: Niet ontvangen

malo

Artikel 17 november 2014 besteld, levertijd 5 tot 7 werkdagen aldus de bevestigingsmail. Ruim 1,5 week na gestelde levertijd nog steeds niets ontvangen en contact gezocht met klantenservice. Zij bevestigen het verzendadres en het feit dat het pakket is verzonden; ik moet maar even afwachten ze weten zeker dat het pakket onderweg is. Indien ik niets ontvang is vervanging/terugbetaling mogelijk wordt me verteld. Weer een week later nog steeds niets verschenen, wederom contact gezocht en aangegeven mijn geld terug te willen. Krijg als reactie vrijwel dezelfde (standaard?) mail als de vorige keer, of ik het verzendadres wil bevestigen en dat verzending tot 20 dagen kan duren. Wederom wordt gezegd dat terugbetaling of vervanging plaatsvindt indien er niets bezorgd wordt. Na 20 dagen te hebben gewacht en geld terug te hebben gevraagd (wat meerdere malen is bevestigd!) 1,5 week verder en nog steeds geen terugbetaling.

Ik wil graag mijn geld terug.

Wij vinden dat Shop4nl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geld terug gekregen

malo

Ook een klacht indienen over Shop4nl.com?