Klacht Shop4nl.com: Slechtste webwinkel ervaring ooit

M.Frieswijk

Op hun site staan meerdere reviews maar er is helemaal geen mogelijkheid om er een te plaatsen??
Dan maar op klachtenkompas.nl

24-10 heb ik een pre-order geplaatst op deze site. Op dag van uitkomst leveren is helaas niet mogelijk. maar begrijpelijk. vervolgens krijg je een mail dat het niet 1 of 2 dagen later word maar 3 tot 7. vervolgens 14 dagen later nog geen pakket binnen...
Klantenservice doet eigenlijk niets voor je. die wacht liever het postbedrijf af en verschuilt zich achter hun 14 dagen wachttijd. ipv dat ze na 7 dagen even een nieuw pakket sturen.
Na veel gedoe kan je je geld terug krijgen, maar meer ook niet. Ze doen het pure minimum voor je, mailtjes worden maar half gelezen en je krijgt of een standaard mailtje terug of de helft van je mail word beantwoord. Gelukkig reageren ze wel op tijd op mail.

Nu op 5 december en 12 mailtjes later, maar mijn geld terug gevraagd want ik vertrouw het bedrijf absoluut niet meer. lees nu dus ook dat ik niet de enige ben met deze ervaring. Had ik dit maar eerder geweten.

Hier koop ik dus nooit meer

Ze mogen mij wel compenseren voor de talloze mailtjes die ik heb moeten versturen.
Ze mogen de klantenservice wel eens verbeteren.
Ze mogen wel eens gebruik gaan maken van track and trace.
Ze mogen zelf eerder actie ondernemen en zich niet verschuilen achter de 15 dagen tijd van hun postbedrijf.

Wij vinden dat Shop4nl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shop4nl.com?