Opgelost door Shop89.nl: Bestelling niet ontvangen

Anon

Ik heb op 25-01-2016 een bestelling geplaatst en dezelfde dag via Ideal betaald. Ik heb na meerdere onbeantwoorde tickets (die op de site moeten worden ingevoerd ingeval van vragen) en onbeantwoorde e-mails op 08-02-2016 het bericht gekregen dat de bestelling was verzonden en binnen 48 uur zou worden geleverd. Dit bericht bevatte geen track&trace-code. Ik heb hierom gevraagd maar opnieuw geen antwoord gekregen. Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar er wordt nooit opgenomen.

Ik wil zo snel mogelijk levering van de bestelde producten of mijn geld terug.

Wij vinden dat Shop89.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Anon
    Eigenaar heeft eindelijk telefonisch contact opgenomen. Er zijn overnameproblemen waardoor e-mails etc. niet goed doorkomen. Heeft excuses gemaakt en geld teruggestort. Misschien beter om op de site aan te geven dat deze totdat alles goed werkt niet actief is? (Er zullen vast wel meer klanten zijn die e-mail hebben gestuurd/hebben gebeld zonder dat zij reactie kregen.) Bovendien zou op de site een telefoonnummer met voicemail moeten worden opgegeven, zodat een bericht kan worden ingesproken.

Anon

Ook een klacht indienen over Shop89.nl?