Klacht shopfish: Online verdiensten bij shopfish.nl nooit uitbetaald!

tjcowling

Begin februari heb ik een uitbetaling aangevraagd van mijn online verdiensten bij shopfish.nl. Het betrof €20 en zou maximaal 2 weken duren. Na 3 weken had ik nog niets binnen dus nam ik contact op met hun klantenservice. Ik kreeg te horen dat "de aanvraag in goede orde was ontvangen" en dat "mijn aanvraag op 'exported' stond", wat betekende dat het bedrag naar mijn bank was verstuurd. Ik zou het bedrag "op korte termijn" ontvangen. Twee weken later had ik nog steeds geen geld binnen en dus nam ik weer contact op. Ditmaal kreeg ik te horen dat "mijn aanvraag op 'approved' stond", wat betekende dat "de aanvraag door de keuring van de bank was gekomen" en dat ik het geld "op zeer korte termijn tegemoet zal zien". Tot op heden heb ik niets ontvangen. Een korte zoektocht op internet laat zien dat ik bij lange na niet de enige ben in deze situatie. Shopfish lijkt veel mensen op te lichten door hun verdiensten nooit uit te betalen!

Ik wil het geld dat ik heb verdiend door online producten te kopen via hun website van shopfish ontvangen! Wat het bedrijf bij mensen doet is onacceptabel! Communicatie met het bedrijf helpt totaal niet, ik krijg alleen maar onzinverhalen dat het aan mijn bank ligt o.i.d. om mij zoet te houden. Maar als ik een uitbetaling na meer dan 5 maanden nog niet binnen heb is het voor mij duidelijk dat het bedrijf mij aan het oplichten is. En op meerdere websites heb ik gelezen dat er andere mensen zijn in dezelfde situatie. Dit bedrijf deugt niet!

Wij vinden dat shopfish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over shopfish?