Klacht Shopist INT: Niets ontvangen en reageren niet

SB

19 september heb ik 3 dingen besteld voor mijn oma. Ik zag een kvk nummer dus ik dacht dat het goed zou zijn. Sinds 17 oktober 1 keer een mail en 2 keer op messenger iets gestuurd maar geen antwoord. Mijn bestelling is nog niet eens verstuurd en we zijn al dik 5 weken verder.

Ik zou toch graag antwoord krijgen, weten waarom nog niets is verstuurd.
En anders zou mijn oma toch heel graag haar geld terug willen.

SB
    Nog steeds geen reactie op mijn klacht of mijn mailtjes helaas. Het lijkt er bijna op dat het bedrijf gestopt is..
    Bedankt voor je bericht.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik denk dat er iets mis is gegaan tijdens het sorteren bij PostNL

We zullen het product weer gratis naar je opsturen

Onze excuses voor het ongemak!

Dat is begrijpelijk

Stuur ons een mailtje naar info@shopist.nl en dan zullen wij het voor je oplossen

SB
    Had ik zelf al een aantal keren een mail gestuurd + via messenger.
    Dien ik een klacht in, omdat ik geen reactie kreeg en nog steeds geen pakket had ontvangen.
    Krijg ik via hier eindelijk contact. Geef ik aan dat ik mijn geld terug wil, krijg ik als reactie dat ik een e-mail moet sturen en dat het opgelost ging worden. Dit was op 2 november. Heb toen meteen een e-mail gestuurd (alweer), en heb nog steeds geen reactie.
    Ik word het een beetje moe om hier de hele tijd achteraan te moeten. Het gaat om een pakketje wat voor mijn oma was, en die is helaas vorige week overleden. Ik zou toch echt heel graag, en zo snel mogelijk, haar geld terug willen.
    SB
    Ik reageer elke keer als ik een melding krijg dat mijn klacht bijna wordt gesloten.

Dus hierbij weer een bericht. Lijkt mij niet moeilijk om even te reageren op mijn e-mails..
    Hoi Mevrouw Bremmers,

Wij ontvangen helaas geen emails van u.

Kan je controleren dat je ze naar de juiste mailbox stuurt?

Veder kan ik je melden dat we een nieuwe track en trace met de verwachte leverdatum naar je zullen opsturen
    Deze zal je deze week ontvangen

SB
    Ik heb ze naar het e-mail adres gestuurd wat op jullie site staat. Plus ik heb een aantal berichten naar jullie messenger op facebook gestuurd. En daar heb ik ook nooit antwoord op gekregen.

Ik hoef geen nieuwe track & trace. Ik wil graag het geld terug a.u.b.
    We kunnen vrij weinig met de bh's als diegene die ze wou hebben overleden is.
    SB
    Ik begrijp niet waarom ik nergens antwoord op krijg. Als je een mail stuurt krijg je een automatische mail terug dat je sneller antwoord krijgt via messenger. Maar ik krijg bij beide geen antwoord.

Veel mensen zouden al opgegeven hebben als ze nooit fatsoenlijk antwoord krijgen.

De producten hoeven niet opnieuw opgestuurd te worden want niemand kan er nog wat mee. Ik wil gewoon heel graag het geld terug, en het zou fijn zijn als jullie dat doen.
    SB
    En nog steeds niet opgelost..
    SB
    Zou fijn zijn als hier eens gereageerd ging worden.
    Hoi Mevrouw Bremmers,

Wij hebben helaas nog steeds geen mails van je ontvangen.

Wij kunnen je het beste helpen via de email want we zijn niet vaak online via klachtenkompas.

SB
    Raar want ik krijg als ik mail wel een automatische mail terug dat jullie sneller reageren via messenger.

Dus het email adres klopt. Vind het dus nogal gek dat ik nog geen 1 keer reactie heb gekregen via de mail of facebook messenger.

Ook een klacht indienen over Shopist INT?