Opgelost door Shopkorting.nl: Shopkorting.nl tegoed weg

content Opgelost
Ruud178

Aanmelden bij shopkorting.nl gaat niet meer. Bedrijf is overgenomen door Bonusway.nl. . Ik heb geen mail ontvangen dat er een wijziging w.b.t. overname doorgevoerd zou worden. Ik had reeds over de afgelopen jaren een tegoed gespaard van 85 euro dat inmiddels nog meer geworden is. Nu dacht ik dat ik ook het geld kwijt zou zijn.
Ik heb het volgende gedaan: bij Bonusway.nl aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent, e-mail adres dat je gebruikte bij shopkorting invullen en dan krijg je de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken binnen Bonusway.nl.
Als je daarna inlog met oude e-mail van shopkorting en nieuw wachtwoord van Bonusway.nl zie je dat je oude tegoed nog aanwezig is en nog te gebruiken.
Klacht is dat Shopkorting tijdig had moeten informeren over de overname en wijzigingen. Daarnaast had óók Bonusway.nl de oude klanten van shopkorting kunnen benaderen middels een e-mail.
*** VOOR AL DEGENE DIE NOG EEN TEGOED HEBBEN STAAN BIJ SHOPKORTING.NL ......... bovenstaande handeling even uitvoeren, succes.

Bedrijf zou al zijn gebruikers moeten informeren, zelfs achteraf nu het is overgenomen door Bonusway.nl
Anderzijds zou Bonusway.nl de oude klanten kunnen informeren.
Oplossing is niet aangeboden maar ben er zelf achter gekomen. Shopkorting.nl reageert niet meer, bonusway.nl reageert óók niet op mijn vraag. Oplossing om je tegoed dat je nog hebt staan bij shopkorting.nl uit te laten betalen is als volgt: *Registreer jezelf bij bonusway.nl met je e-mail adres dat je gebruikte bij shopkorting.nl ,ook hetzelfde wachtwoord gebruiken. Indien wachtwoord vergeten, nieuw wachtwoord aanvragen bij bonusway.nl *meld jezelf aan bij bonusway.nl * check je openstaande bonus/tegoed dat je nog had bij shopkorting.nl. (mijn tegoed klopte precies zover ik na kon gaan). * volg procedure om bonus te laten uitbetalen via bonusway.nl Aangezien ik geen support van beide bedrijven heb gekregen ben ik toch tevreden dat mijn tegoed is uitbetaald.

Shopkorting.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ruud178
    Heb bonusway.nl een e-mail gestuurd met een vraag w.b.t de uitbetaling van de openstaande bonus. Na een week nog steeds géén reactie ontvangen dus ondersteuning laat te wensen over. Heb dus besloten om de openstaande bonus compleet te laten uitkeren op bankrekening en zoals het er uit ziet is dat gelukt. Dit zou binnen 7 dagen gebeurd moeten zijn dus ik kom hier nog op terug.
    Ruud178
    Gisteren het bonusbedrag ontvangen op bankrekening, dus tevreden wat betreft het financiële gedeelte. Niet tevreden over het contact tussen shopkorting.nl en bonusway.nl. Deze zouden hun klanten (beter) moeten informeren, wat dus niet gebeurd is.

Ook een klacht indienen over Shopkorting.nl?