Klacht ShopVIP: Geen terugbetaling geretourneerde producten ShopVIP ivm faillissement

Hillegom81

Op 29 juni op de website van ShopVIP drie polo shirts van het merk Gianfranco Ferre gekocht tegen de conditie dat de polo's teruggestuurd zouden kunnen worden als de shirts niet naar wens waren. Vereiste was de polo's te betalen op het moment van bestellen.

Op 16 juli kreeg ik een bericht van Snapstore dat de polo's waren vertraagd waren. Zij bleken het klantenbestand van ShopVIP overgenomen te hebben. In dit bericht stond niets over een faillissement van ShopVIP, wat op dat moment wel het geval was.

De polo's heb ik uiteindelijk wel ontvangen, alleen deze zijn te klein. De polo's blijken verschillende maten te hebben. Conform de aankoop afspraak wil ik de polo's terugsturen en mijn geld terugontvangen. Snapstore geeft echter aan dat alle retourneringen en terugbetalingen via curator D.M. Van Geel van Advocatenkantoor Fort Advocaten moeten lopen. Snapstore zegt hier niet voor aansprakelijk te zijn.

Ik wil van Snapstore of van de curator het bedrag terug ontvangen dat ik heb betaald voor de polo's en ik wil de verkeerde polo's retourneren aan Snapstore.

Wij vinden dat ShopVIP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?