Klacht ShopVIP: Niet bezorgde bestelling van producten via ShopVIP

Laloquitajuffermans

Op 3-6-2014 heb ik via ShopVIP Pastry Sneakers besteld en ze zouden bezorgd worden tussen 26-6-2014 en 7-7-2014. Op 7-7 nog niets ontvangen, dus had ik ze gemaild. Binnen 3 werkdagen zou ik een reactie ontvangen. Na 3 dagen niets, dus weer gemaild op 10-7. Op 14-7 nog steeds geen enkele reactie dus wederom gemaild. Ik had ook de FB pagina gevonden van Shopvip gevonden en ook hier meerdere posts geplaatst en mijn ongenoegen geuit. Via iemand van de FB pagina een ander emailadres gekregen, ook hier vandaag (15-7) naar gemaild. 14-7 geprobeerd te bellen naar een telefoonnr, wat vermeld staat op internet, maar dit bestaat niet meer. Als ik probeer met het moederbedrijf Snapstore in contact te komen via de site, word ik direct doorgelinkt met de website van ShopVIP, schiet dus ook niet op.

Het leveren van de bestelde sneakers z.s.m, mocht dit niet mogelijk zijn dan terugstorten van het aankoopbedrag op mijn rekening.

Wij vinden dat ShopVIP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ShopVIP?