Klacht ShopVIP: Wel betaald niets geleverd; nu een cadeaubon ontvangen, die ik dus zelf betaald heb.

VIP.com

Ik stuurde op 20 juli een mail waarin ik mijn verbazing heb uitgesproken over een “cadeaubon” van 109,80 euro. Dit is namelijk mijn eigen geld wat ik betaald heb voor mijn bestelling van de Clarcs’ schoenen aan shop VIP, die de bestelling niet heeft geleverd! Ik heb Snap store gevraagd dit bedrag terug te storten op mijn rekening. Het enige wat ik hoorde was onderstaande mail:

Bedankt voor je email. Wij hebben je verzoek of vraag goed ontvangen.
In de huidige omstandigheden, ontvingen wij de laatste dagen een zeer groot aantal vragen. We trachten om een specifiek antwoord op elke vraag te voorzien, maar zullen helaas enkele dagen nodig hebben om te reageren op alle aanvragen. Bedankt voor je geduld en begrip.

Een schandalige behandeling! Ik heb nu weer een mail gestuurd en ben benieuwd of ze reageren. Als lid van de consumenten bond wil ik het ook daar formeel aankaarten.

Lidy Brinkman

Geld terug ontvangen

Wij vinden dat ShopVIP hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ShopVIP?