Klacht Shortlease Company: Geen contact bij geld schuldig

Jiazzz

Ik ben al ruim een half jaar bezig met het resterende bedrag van mijn borg terug te krijgen.

We hebben in de zomer een busje van dit bedrijf gehuurd. Bij het terugbrengen heb ik op de dag van teruggave hen gemaild over het afhandelen van de verrekening van de borg.
Hierop heb ik geen reactie ontvangen. 2 weken later weer contact op proberen te nemen, geen reactie. 4 weken, hetzelfde verhaal. Vrienden van me hebben het ook geprobeerd, geen gehoor.
3 maanden later krijg ik een bedrag zonder omschrijving op mijn rekening gestort, wat nog ongeveer €35 te weinig was. Pogingen tot contact en specificering van dit bedrag hebben tot geen reactie geleid.

7 maanden na retour van het busje krijg ik bericht dat ze bezig zijn met hun administratie en dat ik hen nog geld schuldig ben. Na het vergelijken van hun cijfers met de mijne, bleek dat ze onze Groupon waren vergeten mee te rekenen in hun crediteur, en dat mijn berekening klopt. Ze zouden er nog op terugkomen, maar geen gehoor.

- Een specificering van de verrekening
- Het restant retour van de borg + gedeclareerde garagekosten + kosten die we in het buitenland hebben moeten maken om een service center te vinden, min het gereden aantal kilometers.

Wij vinden dat Shortlease Company hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shortlease Company?