Klacht Showoffimports.nl: Verkeerde verkoop informatie, RVS is hier gewoon staal.

Erikmann

Hier verkopen ze Stalen uitlaten van blik ipv zoals aangegeven RVS stainless steel.
RVS is alleen het sierstuk de rest is van staal, dus wees bewust met het woord RVS hier.
Voor een knappe RVS demper van echt knappe kwaliteit moet u kijken bij www.gereedschapbestellen.nl
Volledig rvs en nog goedkoper ook!!

15 euro retour/ administratie verzendkosten terug ontvangen.

Showoffimports.nl
    Beste,

Deze uitlaat is zoals we u netjes per email eerder aangeven gemaakt van RVS 201, een legering die een lager percentage nikkel heeft (Austenitische chroom-nikkel-mangaanlegering). Wat betreft magnetisme of het testen daarvan: Bij sterke koudvervorming verandert de kristalstructuur, waardoor wel magnetische eigenschappen optreden bij 'austenitisch rvs'. RVS201 is een austenitische legering en vertoont dus deze eigenschappen.

Het feit dat u in deze 'klacht' reclame maakt voor een andere website getuigt ook niet van heel veel respect of welwillendheid om tot een voor beide partijen gewenste oplossing te komen.

Zoals netjes volgens de (wettelijke) voorwaarden gesteld crediteren wij het door u geretourneerde product inclusief de verzendkosten van de initiële zending.

Erikmann
Ze moeten gewoon op de site aangegeven dat het Japans staal is met een chroom laag. Het woord RVS kan je hier niet voor gebruiken. Het feit dat ik een andere site heb aangeven is puur omdat ik de mensen wil waarschuwen dat ze wel een juiste aasnkoop moeten doen. Dat ze jaren lang plezier hebben van een demper ipv binnen 2 jaar weer te moeten vervangen. De media is er ook voor om mensen te helpen, Dus dit ga en moet ik ook algemeen bekend maken, en niet alleen op de Nederlandse website maar ook buitenlandse. Mensen hebben recht op de juiste informatie

Ook een klacht indienen over Showoffimports.nl?