Klacht Showroomprive.nl: 20-03-2015 pakketje retour gestuurd , maar van jullie geen reactie ontvangen.

Klachtnummer
# 104086
Gebruiker
Annemieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 20-03-2015 een pakketje terug gestuurd met daarin 2 zonnebrillen ter waarde van € 25,00 en € 37,00. Verstuurd met Post.nl. Barcode: 3SKABA629684147. Tot op heden heb ik nog steeds geen bericht gehad, dat het ontvangen is en dus heb ik ook geen restitutie ontvangen. Ik hoop spoedig € 62,00 op mijn rekening: NL74INGB0004062018 retour te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Annemieke Jongmans
vvsannemieke@casema.nl

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug. €62,00.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Showroomprive.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Showroomprive.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen