Wij vinden dat Showroomprive.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Showroomprive.nl: geleverde goederen 20-8-2014 zijn volgens hen nog niet geleverd en kan ik dus niet retour storten
Details
Klacht
bestellingBestelling 34850723 WEL ontvangen met tracenummer 313890660501490300 die van Lauren Vidal zou zijn maar artikelen van Damesmode Design bevatte.
Hier is dus iets niet goedgegaan,
Ik wil twee artikelen van bestelling 34850823 retourneren maar dat lukt niet via uw site, omdat het nog niet als geleverd genoteerd staat daar het is verward met levering 3495818.
Graag alsnog.
Met vriendelijke groet:
Gerda van der Kwaak
Gewenste oplossing
Deze producten wil ik retourneren maar op hun site staat dit als nog NIET geleverd, dus kan ik niet aangeven dat ik het retour wil zenden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.