Opgelost door Showroomprive.nl: Steeds meer 3e rangs rommel. Bankje 3 Laden - Wit en Naturel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 190334
Gebruiker
nirak888
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen Dinsdag heb ik een bankje ( met daaronder 3 lades ) ontvangen.
Dit bankje kwam zéér beschadigd aan en zat in een schamele bepakking zonder enige bescherming,op een paar flinterdunne piepschuim hoekjes na waarvan er ook nog eens 3 gebroken waren.
Dit bankje zou €299.00 gekost hebben voor €141.00.
Bankje 3 Laden - Wit en Naturel PU : 141,00 € Maat : Een maat Aantal : 1 141,00 € 299,00 Bij Showroomprive. Tegelijkertijd is er een ander pakje nooit aangekomen. Dit is bijna opgelost.
Nu is dit mijn probleem: omdat het om een meubelstuk gaat kan ik het niet bij een Kialapunt of Post NL afgeven omdat ik alleen maar een Scootmobiel met een klein mandje. heb en bij mijn 5e vraag, of dit niet thuis opgehaald kan worden nooit antwoord gekregen. Ze doen daar net alsof ze gek zijn. Al jaren bestel ik bij S.r.P maar ze verkopen steeds meer rommel. Ik heb al wat gevechten geleverd met dit bedrijf.
Ik ben helemaal klaar met Showroomprive.
Tel. nr. is bekent





De oplossing

Ik zou willen dat er meer rekening wordt gehouden met mensen met een handicap of chronische aandoening. Antwoord geven op mijn vraag en een mogelijke oplossing bespreekbaar maken. Pakket moet dus (gratis) opgehaald worden, het gaat tenslotte om een meubelstuk en niet om een paar gympen.
Zij hebben daar 2 telefoonnummers van mij en mijn e-mail adres is natuurlijk ook bekent. Bel me, ik bijt niet.
Ook wil ik restitutie van mijn verzendkosten, ik ga niet betalen voor een stuk wrakhout.

Vervolgens mag Showroomprive mij uit hun adressenbestand halen want ik kan net zo goed naar een kringloopwinkel gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Showroomprive.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    nirak888
    Datum
    Ik moet een score geven , dus +1 . In feite wordt de klacht niet in behandeling genomen en heb ik mij dus helemaal voor niets ( het hele verhaal, met mijn dyslexie ) een ongeluk zitten typen.
    Een halve dag kwijt. Voor hélemaal niets. Pffff.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nirak888
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Showroomprive.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen