Opgelost door Showroomprive.nl: Steeds meer 3e rangs rommel. Bankje 3 Laden - Wit en Naturel

# 190334
nirak888

Afgelopen Dinsdag heb ik een bankje ( met daaronder 3 lades ) ontvangen.
Dit bankje kwam zéér beschadigd aan en zat in een schamele bepakking zonder enige bescherming,op een paar flinterdunne piepschuim hoekjes na waarvan er ook nog eens 3 gebroken waren.
Dit bankje zou €299.00 gekost hebben voor €141.00.
Bankje 3 Laden - Wit en Naturel PU : 141,00 € Maat : Een maat Aantal : 1 141,00 € 299,00 Bij Showroomprive. Tegelijkertijd is er een ander pakje nooit aangekomen. Dit is bijna opgelost.
Nu is dit mijn probleem: omdat het om een meubelstuk gaat kan ik het niet bij een Kialapunt of Post NL afgeven omdat ik alleen maar een Scootmobiel met een klein mandje. heb en bij mijn 5e vraag, of dit niet thuis opgehaald kan worden nooit antwoord gekregen. Ze doen daar net alsof ze gek zijn. Al jaren bestel ik bij S.r.P maar ze verkopen steeds meer rommel. Ik heb al wat gevechten geleverd met dit bedrijf.
Ik ben helemaal klaar met Showroomprive.
Tel. nr. is bekent

Ik zou willen dat er meer rekening wordt gehouden met mensen met een handicap of chronische aandoening. Antwoord geven op mijn vraag en een mogelijke oplossing bespreekbaar maken. Pakket moet dus (gratis) opgehaald worden, het gaat tenslotte om een meubelstuk en niet om een paar gympen.
Zij hebben daar 2 telefoonnummers van mij en mijn e-mail adres is natuurlijk ook bekent. Bel me, ik bijt niet.
Ook wil ik restitutie van mijn verzendkosten, ik ga niet betalen voor een stuk wrakhout.

Vervolgens mag Showroomprive mij uit hun adressenbestand halen want ik kan net zo goed naar een kringloopwinkel gaan.

Wij vinden dat Showroomprive.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

nirak888
    Ik moet een score geven , dus +1 . In feite wordt de klacht niet in behandeling genomen en heb ik mij dus helemaal voor niets ( het hele verhaal, met mijn dyslexie ) een ongeluk zitten typen.
    Een halve dag kwijt. Voor hélemaal niets. Pffff.....

nirak888

Ook een klacht indienen over Showroomprive.nl?