Klacht Shurgard: 2 jaar ipv 91 euro 133 euro betaald inclusief prijsverhogingen

Melanie

Terwijl ik op de site aan het zoeken was voor info, zag ik dat de prijs voor een unit van 15m3 zojuist op 91 euro komt. Ik betaal momenteel 133 euro (excl verzekering).
Iedereen zal snappen dat ik verontwaardigd was. Vanaf 1 juli 2015 heeft Shurgard, Citybox Heerenveen overgenomen. Ik heb toendertijd 2 mails ontvangen over de overname. Waar niets in vermeld stond hierover.

Mij is geen informatie gegeven over aanpassing van prijzen of een mogelijkheid tot contractsovername. Dit is ronduit schandalig en kan als diefstal gezien worden. Omdat als ik een nieuw contract had genomen ik lager uit zal zijn geweest.
Dit betekent dat ik 21 maanden, de periode van 1 juli 2015 tot de factuur van 15 maart 2017, 882 euro teveel heb betaald. Daarbij komt ook nog eens bij dat mijn contract een prijsverhoging heeft ondergaan van 12,30 euro, in de periode dat Shurgard het heeft overgenomen! Dit was nodig om "het huidige serviceniveau te garanderen" wat een onzin, als andere units voor veel lager werden verhuurd!

Ik wil mijn teveel betaalde geld terugkrijgen, dit is pure diefstal. Vooral omdat ze een brief naar mij stuurde met de volgende woorden:
Wij zijn er van overtuigd dat wij u nog steeds een scherpe en concurrerende maandhuur bieden.

Wij vinden dat Shurgard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Shurgard?